EA Sports F1 22, Formula 1’in Büyük Anı İçin Doğru Oyun


EA Sports F1 22, Formula 1'in Büyük Anı İçin Doğru Oyun başlıklı makale için resim

resim: Elektronik sanatlar

Formula 1 için yeni bir dönem, resmi Formula 1 oyunu için yeni bir dönem anlamına geliyor. Dünya çapında 1 Temmuz’da yapılması planlanan bu yılki sürüm, geliştirici Codemasters’ın EA Sports’un ön ve ortasında, başlığın hemen yanında yer aldığı ilk sürüm. Aynı zamanda, kapsamlı yeni aero düzenlemelerinin yürürlüğe girmesinden bu yana grid düzenini yeniden tanımlayan ilk giriş ve yeni sürüş dinamiklerini tanıttı – ve yeni problemler.

Erken bir yapıyla başa çıkma fırsatım oldu. F1 22 Miami pistini, bazı yeni Grand Prix hafta sonu yapı ayarlarına ve sunum seçeneklerine ve tabii ki bu yeni arabalara ve yeni fiziklerine bir göz atın.

Bu taksitte ilk kez tanıtılan F1 Life özelliği – “özelleştirilebilir bir merkez” türü ESPN NFL 2K5’ler Oyun yoluyla topladığınız süper arabaları, kıyafetleri ve aksesuarları sergileyebileceğiniz ve diğer oyuncularla sanal olarak takılabileceğiniz “Crib” bu demoda yoktu. Yarış hafta sonları arasında kariyer modunda biberle kaplanacak olan süper otomobil sıcak tur etkinlikleri de değildi.

EA Sports F1 22, Formula 1'in Büyük Anı İçin Doğru Oyun başlıklı makale için resim

resim: Elektronik sanatlar

F1 22 Anlatı odaklı Braking Point’i karıştırsa da, ilk kez sprint yarışı elemeleri için destek ekler tek oyunculu mod tanıtıldı F1 2021. Şahsen bunu büyük bir kayıp olarak görmezdim., ancak hayal kırıklığına uğramış oyuncular, geliştirme programı kısıtlamalarının yalnızca yokluğundan sorumlu olduğunu bilmeye teşvik edilecektir. Başka bir deyişle, gelecek yılki taksit için yeniden ortaya çıkması tamamen mümkün.

Son olarak, kartal gözlü okuyucular, bu önizlemede gördüğünüz genel F1 şovu araba modellerinin yer tutucusunun nihai olmadığını; oyun başladığında her takımın kasasına uygun olanlarla değiştirilecekler.

Yine de burada olmayanlar yeter – hadi olana odaklanalım. Miami’de bir dizi arabanın direksiyonunda asfaltta çok zaman geçirdim. Bu yapı yalnızca PC üzerinden mevcuttu ve oyun hala geliştirme aşamasında ve performanstan bahsetmek için çok erken olmasına rağmen, RTX 3070 ve Ryzen 7 2700X ile makinemde yüksek ayarlarda sorunsuz ve tutarlı buldum. Kare hızını yüksek tutmak adına ışın izleme ile uğraşmadım.

EA Sports F1 22, Formula 1'in Büyük Anı İçin Doğru Oyun başlıklı makale için resim

resim: Elektronik sanatlar

Fark ettiğim ilk şey, kullanım ve önceki başlıklara göre ne kadar uyumlu ve öngörülebilir olduğuydu. Çoğu sözde gerçekçi gibi yarış oyunları, F1 22 özel bir tekerlek ve pedallarla en iyi şekilde deneyimlenir. Bununla birlikte, bir pedde, önceki girişler kavrama sınırında sinirliydi ve yağmur denkleme girdiğinde işler katlanarak daha tehlikeli hale geldi. Bu, F1’in artan Amerikan popülaritesi sayesinde bu serinin ilk kez kaç oyuncu kazandığını düşünürsek bir sorun.

Yol tutuş modelinin kararsız doğası, yeni bir lastik modeli ile masaj yapıldı, böylece dönüş daha az dart olur ve ıslakta bile dönüş riskine girmeden köşe çıkışında eskisinden biraz daha fazla gaz kullanmakta özgürsünüz. Bazıları kesinlikle bunu okuyacak ve oyunun çok kolay hale getirildiği sonucuna varacak ya da – söylemeye cüret edeyim, atari. Benim için, daha yuvarlanmadan önce kavrama uçurumunun geldiğini görmek biraz daha kolay ve bu da sürüşü daha eğlenceli hale getiriyor. ve yarış daha yakın ve daha tutarlı. Daha cezalandırıcı bir şey için can atıyorsanız, Mercedes’in en yeni F1 arabasının geleceğini belirteceğim. iRacing bu yıl bir noktada ve resmi F1 serisi var fiziğinin gerçekliği için asla kutlanmadıher neyse.

EA Sports F1 22, Formula 1'in Büyük Anı İçin Doğru Oyun başlıklı makale için resim

resim: Elektronik sanatlar

F1’in sürmekten tamamen nefret ettiğim sokak pistlerinin aksine, Miami’yi eğlenceli buldum. Singapur’un mide bulandırıcı 90 derecelik virajlarından veya Cidde’nin asla düz olmayan düzlüklerinden yoksun, daha çok geleneksel bir parkur gibi akıyor. Hatta zorlu 14-15 Viraj şikanında işleri karıştırmak için küçük bir yükseklik değişikliği bile var.

Yeni yayın sunumu seçenekleri, bu yapıda örneklemem gereken başka bir şeydi ve bir F1 oyunu oynama deneyimini bir yarış izleme deneyimiyle birleştirme konusunda iyi bir iş çıkarıyorlar. Bazı oyuncular, arabalarını bir formasyon turunda yönlendirmekten ve griddeki yerlerini almaktan çok mutlular, ancak kişisel olarak, bir güvenlik arabasının arkasında yuvarlanmak gibi, yarışın tüm eğlenceli olmayan yönlerini ortadan kaldırmak için video oyunlarına bakıyorum.

EA Sports F1 22, Formula 1'in Büyük Anı İçin Doğru Oyun başlıklı makale için resim

resim: Elektronik sanatlar

Bunları yapmak isteyenler yine de yapabilir, ancak rekabetin olmadığı bu anlarda küçük bir mola vermeyi tercih eden diğerleri bunu yapabilir, ellerini kontrol ünitesinden veya direksiyondan çekebilir ve her şeyin (zaman atlamalı) pist kenarından ve içinde geliştiğini görebilir. -araba kameraları sanki televizyon izliyorlarmış gibi. Formasyon turları sırasında AWS markalı tahmini pit stop grafiklerini bile bulacaksınız. Yayın sunumu genel olarak iyi görünüyor, ancak EA henüz resimlerin paylaşılmasına izin vermiyor.

Yine de hata yapmayın: Bunların hiçbiri, bu yöntemlerin kapsamlı değişikliklerini temsil etmez. F1 oyunlar yıllardır sunuluyor ve hala biraz düzeltmeye ihtiyaç duyabilecek daha eski yönler var. Yarış öncesi başlangıç ​​ızgara grafikleri – üç pozdan birini yapan sürücülerin oyun içi modellerinin orta kalitede yakalamaları ile – sürücülerin gerçek fotoğrafları gibi eve vurmayın. David Croft’un devre açıklayıcılarına, televizyonda olduğu gibi, önceki yarışlardan resim içinde resimli drama parçacıkları eşlik etseydi de güzel olurdu.

EA Sports F1 22, Formula 1'in Büyük Anı İçin Doğru Oyun başlıklı makale için resim

resim: Elektronik sanatlar

için yeni F1 22 daha sürükleyici bir pit deneyimidir ve oyuncuya optimal bir giriş ve dolayısıyla optimal bir duruş sağlamak için tam o anda dönmekle görev verir. Kağıt üzerinde kulağa iyi bir fikir gibi gelse de Codemasters’ın bunu uygulama şekli – hızlı zaman etkinliği gibi bir geri sayımla zamanında “A” düğmesine basmak – bir şekilde kaçırılmış bir fırsat gibi geliyor. Oyuncuyu uygun zamanda sola veya sağa dönmesi için yönlendirmek bile biraz daha doğal hissettirebilir.

EA Sports F1 22, Formula 1'in Büyük Anı İçin Doğru Oyun başlıklı makale için resim

resim: Elektronik sanatlar

Ayrıca, yeni başlayanlar için tasarlanmış yeni bir Dinamik Yapay Zeka zorluk ayarı da var, daha yakın, daha olaylı yarışlar sunmak için anında rekabetin hızını ayarlıyor. Lastik bant gibi geliyorsa, temelde aynı anlama gelir – ve endişelenmeyin, eski 1’den 100’e kadar ayarlanabilir zorluk kaydırıcısı da mevcuttur.

gibi yıllık spor bültenleri F1 22 devrimci olmaktan çok yinelemeli olma eğilimindedir ve burada bir kez daha durum budur. Bu yok demek değil Codemasters’ın geliştirmek isteyebileceği alanlarancak yeni yayın seçenekleri ve dinamik zorluk gibi eklemelerle stüdyonun, uzun süredir hayranları ve sim yarışçılarını geri çevirmeden yeni gelenleri karşılamak için etkileşimli F1 deneyimini genişletmeye odaklandığı açık. F1 22 bu oyunları iyi bilenleri şaşırtacak gibi görünmüyor, ancak şimdiye kadarki en uyarlanabilir taksit olacak şekilde şekilleniyor.


Kaynak : https://jalopnik.com/ea-sports-f1-22-is-the-right-game-for-formula-1s-big-mo-1848891198

Yorum yapın