‘Sega Binek Araç Şampiyonası’nda Gizli Bir Olay Şenlik Ruhunu Yakaladı


Sega Touring Araç Şampiyonası tanıtım resmi

resim: Sega

1997 yılı. titanik tüm dünyada tiyatroları süpürüyor. Michael Schumacher bir kez daha Bir şampiyonluk teklifini korumak için umutsuz hareket, ancak bu sefer çalışmıyor. 11 yaşındaki bir büyücü hakkında bir çocuk romanı, geniş çapta eleştirel ve ticari beğeni topluyor ve yazarının derinden nefret dolu görüşler. O hareketli yılın Noel Günü’nde, Sega Satürn touring araba yarışına hızlı bir giriş için, yalnızca farklı bir şey keşfetmek için – özel.

Boom Town Circuit’in üzerine gece çökmüştür ve ay bulutların üzerinde yükselmektedir. İlk viraj artık sola değil sağa gidiyor. Tüm binaların iç alanı ve üstleri beyazla kaplandı. Kucağın derinliklerine, boş tribünlerin ve ışıklarla dolu görkemli çam ağaçlarının yanından geçersiniz. Noel, kısacık bir gün için kurgusal yola geldi – dünyanın her yerindeki herkesin övünme hakları için rekabet edebileceği bir gün.

Bu, planlanan üç “Global Net Etkinliğinden” biriydi. Sega Binek Araç Şampiyonası 1997’de, o yılın başlarında Satürn için bir yarış oyunu yayınlandı. 1997 ve 1998’deki belirli tarihlerde – eğer sisteminizin saati en azından doğru ayarlanmışsa – olağandışı koşullarda geçen özel, sınırlı süreli yarışlara denk gelirsiniz. Bunları tamamlamak, konsolunuzu web’e bağlayan bir NetLink çevirmeli modeme sahip birkaç şanslı Saturn sahibinden biriyseniz, Sega’nın web sitesine girilebilecek veya oyun içinde doğrudan Sega’ya gönderilebilecek bir kod oluşturdu. Kodu göndermek, zamanınızı küresel bir skor tablosuna kaydetti.

Noel etkinliği, oyuncuların en iyi zaman için yarışacağı bir kış pistinde basit bir yarıştı. 14 Şubat 1998 – Sevgililer Günü için belirlenen bir sonraki yarışın adı garip bir şekilde “Hit & Run” idi ve sürücülere mümkün olduğu kadar çok koniyi devirirken aynı zamanda en hızlı tur için yarışma görevi verildi. Aynı yıl 1 Nisan’daki son Global Net Etkinliği, başka bir zaman denemesine işaret ediyordu – sadece bu sefer, yarış trafiğinin geri kalanının tersi yönde ilerliyordu.

Bugün geliştiriciler, iş oyunlarına biraz şenlikli bir ruh katmak olduğunda elbette çok daha yaratıcı olabiliyorlar. Örneğin, her yılın son haftası Rockstar, Grand Theft Auto’lar açık dünya bir gerçek iklim felaketi. Bununla karşılaştırıldığında, tatil temalı birkaç dağınık yarışa ev sahipliği yapma fikri oldukça tuhaf. Yine de 1997’de? Güzel bir sürpriz olmalı.

Bu Global Net Events’i daha da keyifli kılan şey, nasıl onlar çalıştı. Yine, hepsi Satürn’ün dahili saati tarafından kontrol ediliyordu – bu, bugüne kadar konsolun tarih ve saatini ’97 Noel’ine ayarlayabileceğiniz ve Boom Town Circuit’in aynalı, karlı versiyonunun etrafındaki bir yarışa katılabileceğiniz anlamına geliyor. Ben de bunu böyle yaşadım, muhtemelen 2009’da, çünkü 1997’de bunların hiçbirini çözemeyecek kadar gençtim.

Teknik olarak, STCC’nin bayram içeriğinin hiçbiri o zaman “tatil DLC’si” sayılmaz. Sonuçta hiçbir şey indirilmiyor ve zamanlarınızı Sega’nın skor tablosuna göndermek için Satürn’ünüzü internete bağlamanız bile gerekmiyordu. Ama tatilde oyun oynamayı düşündüğümde, aklıma Sega Binek Araç Şampiyonası. Bu oyun deyince aklıma geliyor destansı 90’lar Eurobeat. Harika bir yarışçı değil – Sega Rallisi ve Daytona ABD çok daha iyi – ancak başka hangi yarış oyunu size drift yapma şansı veriyor? W202 Mercedes C Sınıfı DTM’den sertifikalı ev hırsızlarına mı?


Kaynak : https://jalopnik.com/a-secret-event-in-sega-touring-car-championship-capture-1849801623

Yorum yapın

SMM Panel PDF Kitap indir